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Le service téléphonique Ooma Office s'intègre désormais à Square, offrant ainsi une expérience client plus personnalisée.

Sunnyvale, CA - Wednesday, June 5th, 2024

Ooma, Inc. (NYSE: OOMA), a smart communications platform for businesses and consumers, today announced the integration of its Ooma Office business phone service with Square, the globally trusted software, payments and hardware solution for businesses of all sizes.

With the Ooma Office and Square integration (https://www.ooma.com/small-business-phone-systems/integrations/square/), users of the Ooma Office desktop app can view information from the Square Customer Directory – including customer name, recent purchase history and upcoming appointments – in a caller ID pop-up when placing or receiving calls. This makes customer information easily accessible, empowering the delivery of a personalized and exceptional customer experience. Also, users can go to the contact entry in the Square Customer Directory with a single click to make any changes.

By teaming up, Ooma and Square are enabling businesses to streamline orders, make their operations more efficient and build long-term customer loyalty.

“We’ve been working to add integrations to Ooma Office because we know our customers expect their technology tools to work together in ways that enhance productivity,” said Dennis Peng, senior vice president of product management at Ooma. “Square’s popularity with businesses is a perfect match with Ooma’s focus on providing a leading cloud-based phone service that is simple yet powerful.”

Ooma Office (https://www.ooma.com/small-business-phone-systems/), available in the United States and Canada, is a cloud-based phone and unified communications service offering an extensive set of more than 100 features curated to meet the needs of businesses of various sizes. Designed for easy installation, use and management, with no technical skills required, Ooma Office delivers powerful capabilities that include virtual receptionists, ring groups, text messaging, videoconferencing, call recording, call queuing and more.

There is a broad range of integrations for Ooma Office connecting to customer relationship management (CRM) and productivity platforms (https://www.ooma.com/small-business-phone-systems/integrations/), including:

  • AgenceZoom
  • Clio Manage
  • Freshdesk
  • Google Chrome Extension
  • HubSpot
  • Jobber
  • Microsoft Dynamics 365
  • NexHealth
  • Salesforce
  • Carré
  • Zendesk Support
  • Zoho

The Ooma Office integration with Square is available now and included at no extra cost in the Ooma Office Pro Plus service plan.

À propos d'Ooma, Inc.

Ooma (NYSE: OOMA) propose des services de téléphonie, de messagerie, de vidéo et de communications avancées, faciles à mettre en œuvre et offrant un excellent rapport qualité-prix. Fondée en 2003, l'entreprise propose Ooma Office aux PME recherchant des fonctionnalités professionnelles adaptées à leurs besoins ; Ooma AirDial aux entreprises souhaitant remplacer leurs lignes téléphoniques en cuivre vieillissantes et de plus en plus coûteuses ; Ooma 2 600 Hz aux entreprises proposant leurs propres solutions de communication basées sur une plateforme externalisée ; et Ooma Telo aux particuliers qui privilégient une expérience de téléphonie fixe à un prix plus abordable. Les solutions primées d'Ooma sont utilisées aujourd'hui par plus de 1,2 million d'utilisateurs. Pour en savoir plus, rendez-vous sur www.ooma.com aux États-Unis ou sur www.ooma.ca au Canada.


Contact:

Investisseurs
Matthew S. Robison
Directeur des relations avec les investisseurs et du développement de l'entreprise
Ooma, Inc.
e-mail: ir@ooma.com
téléphone: (650) 300-1480

Médias
Mike Langberg
Directrice des communications d'entreprise
Ooma, Inc.
e-mail: press@ooma.com
téléphone: (650) 566-6693